لبیک یا رب الامم

مجموعه 52018 المدینه موفنبیک در حج تمتع سال 1397

لبیک یا رب الامم

مجموعه 52018 المدینه موفنبیک در حج تمتع سال 1397

لبیک یا رب الامم

این سایت در راستای اطلاع رسانی و ارتباط با مدیران محترم کاروانهای حج تمتع، مستقر در هتل المدینه موفنبیک در سال 1397 و نیز زائران گرانقدر مستقر در این مجموعه بروز رسانی شده است.

تاریخ روز ذکر روزهای هفته حدیث موضوعی سوره قرآن

 

بسمه تعالی

 

با سلام و عرض ادب و احترام حضور همکاران ارجمند و مدیران محترم کاروانهای حج تمتع در سال 1397 که قدم بر دیدگان ما در هتل "المدینه موفنبیک" خواهید نهاد. با آرزوی توفیق روز افزون برای شما خادمین آستان اهل بیت (علیهم السلام) به رسم ادب و وظیفه مطالبی جهت یادآوری و همفکری به محضرتان تقدیم می گردد.

 درفرصت باقی مانده تا آغازعملیات حج، نکات و مطالب مجموعه 52018 هتل "المدینه موفنبیک" از طریق این سایت به استحضار می رسد که امید است با بازدید روزانه از سایت و ارائه نظرات و پیشنهادات ارزنده خود ما را درخدمت رسانی شایسته به زائران نبی مکرم اسلام(ص) و ائمه مظلوم بقیع(علیهم السلام) یاری فرمائید.

 

1- همانطور که مستحضرید پیشنهاد شده است، گذرنامه زائرین هر اتوبوس با یک برچسب رنگی جداگانه مشخص گردد تا در مکتب و هنگام جداسازی در زمان، صرفه جویی قابل توجهی صورت پذیرد.

 

2- پس از دریافت ویزا حتماً یک نسخه کپی از کل ویزای زائرین گرفته شود، زیرا سال گذشته در برخی مبادی ورودی اصل ویزا از زائر گرفته شده است و با توجه به لزوم وجود ویزا جهت خرید سیم کارت و...، ممکن است زائران در این زمینه با مشکل مواجه شوند. ان شاءالله ترتیبی اتخاذ خواهد شد که یکی از مراکز سیار فروش سیم کارت در نزدیکترین نقطه به هتل مستقر گردد تا زائران در اولین ساعات حضور در مدینه نسبت به تهیه سیم کارت و ارتباط با خانواده ها در ایران اقدام نمایند.(خواهشمند است زائرین کاروان خود را نسبت به خرید سیم کارت توجیه نمائید).

 

3- با توجه به اینکه اینترنت درهتل های زائرین ایرانی در مدینه و مکه فقط درلابی هتل ها ارائه خواهد شد و استفاده همزمان تعداد زیادی از زائرین از یک ارائه دهنده سرویس، یقیناً موجب کاهش کیفیت در خدمات خواهد شد، لذا پیشنهاد می گردد به زائرین خود توصیه نمایید ضمن خرید یک عدد سیم کارت سعودی، یک کارت اینترنت یک ماهه نیز خریداری نمایند تا در طول سفر بدون دغدغه حتی در مشاعر مقدسه نیز بتوانند با خانواده های خود در ارتباط باشند. یقیناً این امر باعث ایجاد آرامش روانی زائرین می گردد.

 

4- خواهشمند است تاکید نمائید زائرین از به همراه داشتن لپ تاپ جداً خودداری نمایند، زیرا همراه داشتن آن موجب معطلی فراوان وایجاد مشکلات عدیده برای کل کاروان خواهد شد. اگر زائری اصرار به آوردن لپ تاپ دارد حتماً اطلاعات آن را تخلیه و پاکسازی نموده واطلاعات کامل خود و کاروان را بصورت برچسب بر روی آن نصب نماید تا از مفقود شدن آن جلوگیری شود. زیرا بعضاً تا 48 ساعت درفرودگاه نگهداری می شود.

 

5- به زائرین توصیه نمائید حتماً مقداری تنقلات و داروی مصرفی خود را به میزان 48 ساعت در کیف دستی خود به همراه داشته باشند تا در صورت معطلی در مبادی ورودی و جابجایی احتمالی چمدان و بار زائرین، با مشکل مواجه نشوند.

 

6- باتوجه به عدم در اختیار بودن سالن اجتماعات هتل، جلسات کاروانها در یکی از طبقات استقرار کاروان شما برگزار خواهد شد.

 

7- مسافت هتل تاحرم فاصله کمی بوده و آدرس آن «المنطقه المرکزیه الجنوبیه خلف المحکمه» می باشد.

 

8- ورودی هتل با پله های برقی و یک دستگاه آسانسور زائرین را به لابی اصلی هتل هدایت می کند که این لابی دارای 6دستگاه آسانسور جهت انتقال زائرین به طبقات محل استقرار می باشد.

 

9- رستوران هتل واقع درطبقه دوم بوده و خواهشمند است زائرین را نسبت به حضور به موقع در سالن غذاخوری و نحوه نشستن کنار یکدیگر توجیه نمائید.

 

10- با توجه به محدودیت های موجود در هتل، امکان فعالیتهای فرهنگی محیطی و بصری وجود نداشته که درهمینجا مراتب عذرخواهی خود را به شما و زائرین محترم ابراز می دارد، بر این اساس کانالی با رویکرد فرهنگی و اطلاع رسانی به زائرین محترم در پیام رسان گپ به آدرس: gap.im/haj52018 ایجاد شده که خواهشمند است زائرین محترم خود را نسبت به عضویت در این کانال تشویق و ترغیب نمائید.

 

11- بار و چمدان زائرین توسط عوامل بومی به طبقات حمل خواهد شد در صورت وجود شماره اتاق صحیح و خوانا به درب اتاق منتقل و زائرین درصورت عدم روئیت باربه طبقات محل استقرارکاروان خود مراجعه نمایند.

 

12- دربدو ورود به هریک از زائرین یک کارت کلید بصورت امانی تحویل خواهد شد که باید در حفظ و نگهداری آن کوشا بوده و در صورت بازنکردن درب مستلزم شارژ مجدد توسط دستگاه واقع دررسپشن هتل وبا حضورومراجعه زائر می باشد.

 

13- آب جهت مصرف شرب و چای درطبقات وجود دارد که زائرین می توانند ضمن رعایت صرفه جویی از آن استفاده نمایند.

 

14- درکلیه اتاقها یک عدد صندوق امانت وجود دارد که زائران می بایست نسبت به نحوه استفاده و بازگذاشتن آن هنگام خروج ازهتل و تحویل اتاق توجه نمایند.

 

15- کلیه اتاق ها دارای توالت فرنگی بوده و زائران باید نسبت به نحوه استفاده از آن آمادگی لازم را داشته ونسبت به عدم وجود شیب مناسب درکف حمام و احتمال تجمیع آب در کف سرویسهای بهداشتی توجه لازم را داشته باشند.

 

16- یخچال اتاق ها در هتل معمولاً خنک نگهدارنده بوده و قابلیت سردکنندگی قوی را ندارند و زائرین باید نسبت به انباشته نکردن موادغذایی و نوشیدنی ها در آن توجه لازم را داشته باشند.

 

17- به زائرین توجه داده شود در صورت ایجاد هرگونه آسیب به لوازم و تجهیزات هتل مشمول پرداخت خسارت توسط ایشان خواهد بود. و همچنین هرگونه استفاده ازخدمات اضافه هتلی مانند خشکشویی و یا بهره گیری ازتلفن اتاقها ،کافی شاپ، روم سرویس، و... هنگام خروج از هتل به نرخ دلار محاسبه و از زائر اخذ می گردد.

 

18- برنامه نظافت اتاق های هر کاروان توسط عوامل بومی و با نظارت عوامل هرکاروان با برنامه قبلی انجام می شود.

 

19- براساس برنامه ریزی انجام شده درمانگاه با حضورپزشکان درهتل دایر خواهد شد که ساعات فعالیت و محل استقرار متعاقباً اعلام می گردد.

 

20- لطفاً زائرین نسبت به پوشش مناسب و رعایت شئونات اسلامی در ترددهای داخل هتل به دلیل رزرو برخی اتاقها توسط پرسنل پروازی سایر کشورها و همچنین دولت سعودی و نیزبرگزاری جلسات مختلف دراین هتل  توجیه شوند.

 

21- خواهشمند است تقسیم اتاقها بر اساس پلان مهندسی انجام شود و با توجه به وجود تعدادی اتاق 2 تخته در پلان هر کاروان، جهت جلوگیری از مشکلات احتمالی، می بایست تخصیص این اتاق ها با قرعه کشی در حضور زائرین و در ایران صورت گیرد تا از هرگونه تنش درکاروان جلوگیری شود.

 

22- لطفاً لیست شماره اتاق زائران دریک اتوبوس را به مسئول هر اتوبوس داده تا به محض ورود هر اتوبوس به هتل به طبقات راهنمایی گردند. همچنین پس از قطعی شدن شماره اتاق زائرین لیست آن از طریق ایمیل برای اینجانب ارسال گردد.(آدرس ایمیل در بخش تماس با مدیر مجموعه آمده است).

 

23- کاروانهایی که در رد اول (مدینه قبل و بعد) وارد هتل خواهند شد باید توجه داشته باشند که اتاقهای پلان کاروانشان ساعاتی قبل از ورود رد اول کاروانها تسلیم مجموعه ایرانی گردیده و در صورت وجود هر گونه مشکل در اسرع وقت و با همکاری شما همکاران گرانقدر مرتفع خواهد شد.

 

24- اینجانب به محض ورود به عربستان و تهیه سیم کارت شماره آن را در بخش تماس با مدیر مجموعه همین سایت و کانال ارتباطی در پیام رسان گپ به آدرس: gap.im/haj_52018  که جهت ارتباط و هماهنگی با شما مدیران محترم  ایجاد شده است به اطلاع شما خواهم رساند. لذا خواهشمند است در صورت هر گونه تغییرات در برنامه اعزام کاروان مراتب را از طریق تماس تلفنی اعلام فرمائید.

 

25- خواهشمند است به محض ورود به فرودگاه مدینه و انجام تشریفات فرودگاهی با تلفن همراه ایرانی خود مراتب را جهت آمادگی استقبال از زائرین به اطلاع اینجانب برسانید.

 

26- برنامه شیفت کاروانها (روز و شب) جهت استقرار در لابی هتل، هنگام ورود به حضورتان تقدیم خواهد شد. انتظار می رود حسب دستورالعمل های صادره از سوی سازمان حج و زیارت همکاری لازم جهت حضور عوامل کاروان -در خدمت رسانی هر چه شایسته تر به زائرین نبی مکرم اسلام(ص) و ائمه مظلوم بقیع علیهم السلام – در امور اجرایی مجموعه صورت پذیرد.  

 

 

27- با عنایت به اقامت کوتاه کاروان شما در مدینه منوره و جهت تسهیل در انجام امور مالی، خواهشمند است تمهیدات لازم جهت سرانه فرهنگی زائر را اندیشیده تا به محض ورود به مدینه منوره نسبت به هزینه کرد و ارائه فاکتور (به ریال سعودی) اقدام نمائید.

 

- در پایان ضمن ابراز خرسندی از توفیق خدمتگذاری به شما بزرگواران و زائرین محترم؛ با توجه به فرصت محدود و همزمانی جلسات زائرین در روزهای جمعه، توفیق حضور در جلسات برخی کاروانهای استانها فراهم نمی گردد؛ لذا ضمن عذرخواهی، ان شاءالله دراولین جلسه کاروان در مدینه منوره جهت عرض ادب و ارائه توضیحات به حضور زائرین محترم خواهم رسید.

 

 

امید است با استعانت ازدرگاه باری تعالی و ذوات مقدس معصومین (علیهم السلام) به نحوی شایسته خدمتگذار ضیوف الرحمن باشیم .

منتظرقدوم سبزتان درسرزمین وحی و مدینه النبی(ص)هستیم.

 

خادم الحاج: محسن قدیانی

 کانال فرهنگی و اطلاع رسانی مجموعه را در پیام رسان گپ دنبال کنید.
  gap.im/haj52018

محسن قدیانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی