لبیک یا رب الامم

مجموعه 52018 المدینه موفنبیک در حج تمتع سال 1397

لبیک یا رب الامم

مجموعه 52018 المدینه موفنبیک در حج تمتع سال 1397

لبیک یا رب الامم

این سایت در راستای اطلاع رسانی و ارتباط با مدیران محترم کاروانهای حج تمتع، مستقر در هتل المدینه موفنبیک در سال 1397 و نیز زائران گرانقدر مستقر در این مجموعه بروز رسانی شده است.

تاریخ روز ذکر روزهای هفته حدیث موضوعی سوره قرآن

 

 

زائران محترم نبی مکرم اسلام(ص)، هتل المدینه موفنبیک با توجه به نزدیک شدن تشرف شما به این سفر معنوی توجه شما را به نکات مهم در این هتل جلب می نمائیم.

1- مسافت هتل تاحرم حدود 200 متر بوده و آدرس آن «المنطقه المرکزیه الجنوبیه خلف المحکمه» می باشد.

2- در بدو ورود به هریک از زائرین یک کارت کلید بصورت امانی تحویل خواهد شد که باید در حفظ و نگهداری آن کوشا بوده و در صورت بازنکردن درب مستلزم شارژ مجدد توسط دستگاه واقع در رسپشن (پذیرش) هتل و با حضور و مراجعه زائر می باشد.

3- بار و چمدان شما توسط عوامل بومی به طبقات حمل خواهد شد در صورت وجود شماره اتاق صحیح و خوانا به درب اتاق منتقل و زائرین درصورت عدم روئیت بار به طبقات محل استقرار کاروان خود مراجعه نمایند.

4- باتوجه به عدم در اختیار بودن سالن اجتماعات هتل، جلسات کاروانها در یکی از طبقات استقرار کاروان شما برگزار خواهد شد.

5- رستوران هتل واقع درطبقه دوم بوده و خواهشمند است جهت خدمت رسانی شایسته  نسبت به حضور به موقع در سالن غذاخوری و نحوه نشستن کنار یکدیگر دقت نمائید.

6- با توجه به محدودیت در تعداد صندلی های رستوران به تعداد کمتر از 400 عدد و تعداد زائرین هتل که بیش از 960 نفر می باشد ، لطفاً ضمن رعایت زمان حضور در رستوران، صبر و شکیبایی لازم را داشته باشید.

7- چون ارائه سرویس و خدمات در مدت زمان محدود (زمان ناهار و شام) به این تعداد از زائرین ملاحظاتی را در برخواهد داشت، لذا انتظار می رود عزیزان از صبر و حوصله لازم برخوردار باشند.

8- ازدهام در آسانسورها هنگام وعده های غذایی و نماز جماعت طبیعی است، لذا خواهشمند است با رعایت حال افراد کم توان، بردباری بیشتری نسبت به استفاده از آسانسور را داشته باشید.

9- ورودی هتل با پله های برقی و یک دستگاه آسانسور شما را به لابی اصلی هتل هدایت می کند که این لابی دارای 6 دستگاه آسانسور جهت انتقال زائرین به طبقات محل استقرارخود می باشد.

10- آب جهت مصرف شرب و چای درطبقات وجود دارد که زائرین می توانند ضمن رعایت صرفه جویی از آن استفاده نمایند.

11- یخچال اتاق ها در هتل معمولاً خنک نگهدارنده بوده و قابلیت سردکنندگی قوی را ندارند بنابراین از انباشته کردن موادغذایی و نوشیدنی ها در آن جداً خودداری نمائید. از میوه هایی که در اختیارتان قرارمی گیرد استفاده کنید زیرا براساس اصول تغذیه در ایام سفر برای حفظ سلامت شما ضروری است.

12- کلیه اتاق ها دارای توالت فرنگی بوده که زائرین باید آموزش لازم برای استفاده ازآن را فرا گرفته و بهتر است کاور یکبار مصرف توالت فرنگی جهت رعایت بهداشت از ایران تهیه نمایند.

13- به دلیل عدم وجود شیب مناسب درکف حمام و احتمال تجمیع آب در کف سرویسهای بهداشتی، توجه لازم را در این زمینه داشته باشید.

14- در حفظ و نگهداری لوازم و تجهیزات اتاق ها دقت لازم را داشته باشید زیرا این تجهیزات امانت بوده و باید برای استفاده زائرانی که بعد از شما به مدینه منوره مشرف می شوند، سالم و قابل استفاده باشند، در صورت ایجاد هرگونه آسیب به لوازم و تجهیزات هتل مشمول پرداخت خسارت با نرخ دلار توسط زائر خواهد بود.

 15- هرگونه استفاده ازخدمات اضافه هتلی مانند: لاندری (خشکشویی) و یا بهره گیری ازتلفن بین المللی اتاقها، کافی شاپ، روم سرویس و... هنگام خروج از هتل با نرخ دلار محاسبه و از زائر اخذ می گردد.

 16- با توجه به اهمیت سلامت شما زائر گرامی، خواهشمند است در صورت عدم نیاز به نظافت اتاق خود ، نسبت به بیرون قرار دادن سطل زباله اتاق در زمان صبح  بصورت روزانه اقدام نمائید. و در صورت نیاز، با استفاده از کارت مخصوص و اعلام مراتب به عوامل کاروان و مجموعه، نظافت اتاق شما توسط عوامل بومی انجام خواهد شد.

17- درکلیه اتاقها یک عدد صندوق امانت وجود دارد که زائران می توانند اشیاء قیمتی و مبالغ خود را درآن قرار داده و توجه داشته باشید که باید هنگام خروج  از هتل و تحویل اتاق حتماً درب آن را  باز گذاشته تا میهمانان بعد از شما بتوانند از آن استفاده کنند. 

18- جهت جلوگیری از بروز حوادث رانندگی،  لازم است زائرین محترم هنگام تردد و بخصوص زمان عبور از عرض خیابانها دقت لازم را داشته باشند.

19- درصورت نیاز به ویلچر حتماً آن را از ایران تهیه و به همراه داشته باشید.

20- بهتر است هنگام رفتن به خرید و فروشگاههایی که با وسیله ایاب و ذهاب رایگان زائرین را جابجا می نمایند، خانم ها به تنهایی تردد نکرده و حتماً از آقایان کسی به همراه ایشان باشد.

21- همانطور که مطلعید و بارها توسط مدیران محترم کاروانها و کانالهای اطلاع رسانی حج و زیارت، اعلام شده است؛ با توجه به تخریب های گسترده در اطراف مسجد النبی و بنا نشدن هتل های جدید، حجاج تمامی کشورها با کمبود محل اسکان مواجه بوده و بسیاری از اتاق ها در اغلب هتل های مدینه منوره 5 تخته می باشد، لذا رعایت حال یکدیگر و حُسن همجواری و صبر و بردباری از موارد مهم مورد تاکید می باشد.

22- بهتر است بانوان محترمه هنگامی که در اتاق تنها هستند از ورود افراد و عوامل هتل جهت تعمیرات احتمالی و نظافت اتاق جلوگیری نمایند. 

23- در مدینه منوره امکان شستشوی لباس وجود ندارد و این امکان درمکه مکرمه با در اختیار قرار دادن ماشین های لباسشویی در محل های خاص فراهم خواهد بود.

24- عزیزان زائر توجه داشته باشند که هر گونه تجمع، سردادن شعار و بحث و مجادله با عوامل هتل ممنوع بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل، مراتب را در اسرع وقت به مسئولین کاروان و یا عوامل ایرانی هتل اطلاع دهید.

ضمن آرزوی اقامتی خوش برای شما عزیزان امید است با رعایت موارد مطرح شده، موجبات آسایش خود و دیگران را فراهم سازید.

 

ارادتمند

مدیر ایرانی هتل المدینه موفنبیک

محسن قدیانی

 

 

 کانال فرهنگی و اطلاع رسانی مجموعه را در پیام رسان گپ دنبال کنید.

  gap.im/haj52018  

 

 

 

محسن قدیانی

نظرات  (۱)

۲۳ تیر ۹۷ ، ۲۰:۰۱ علیرضا صرامی فروشانی
از ارشادات تان صمیمانه سپاسگزاریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی